התחברות הרשמה

איזה מצלמה יותר טובה, קאנון או ניקון?

4 באפריל 2013, 18:16
מצלמותצילום דיגיטלימצלמה דיגיטליתמצלמות דיגיטליותאיזה לבחוראיזה לקנות    
תשובה אחת
אני שמעתי שאין כזאת מצלמה יותר טובה, לכל פירמה יש כמה רמות איכות, אבל לדעתי קאנון!
v
vigil
באותו הנושא:
איזה מצלמה טובה יותר של גלאקסי או של אייפון?
סליחה עלה שעה אבל מישהו יודע איך מטעינים סוללה של מצלמת קאנון?
איזה מצלמה יותר טובה של גלקסי 7 אדג' או של אייפון 7 +?
איפה קונים מצלמת קאנון?
מבחינת המצלמה, איזה מצלמה יותר טובה באייפון 7 או בגלקסי 8
Nikon או canon - איזה סוג מצלמה מקצועית טובה יותר?
איזה פלאפונים עד 2500 שקל עם מצלמה טובה יש?
איזו מצלמה אני יכולה לקנות עם איכות ממש טובה (יותר משל אייפון) מתחת ל1500 שקל?
איזה טלפון מצלם יותר טוב, גוגל פיקסל 2 או אייפון 7?
איזה חברת מצלמה הכי טובה?
לאיזה טלפון יש את המצלמה הטובה ביותר, וכמה הוא עולה (בערך)?