4 תשובות
אקדח הורג אנשים.... למה שתריי בעצמך אל תעשי את זה
שואל השאלה:
אקדח עגילים
זה הרבה פחות סטרילי ממחט אז יש יותר סיכוי לאינפקציה
אקדח בכללי לא טוב תחשבי שאקדח זה כמו מהדק זה נכנס בשנייה וזה יכול לקרוע לך את העור וגם זה יוצר זיהומים יותר בקלות וזה לא בריא בשום צורה
מחט לעומת זאת הרבה יותר מדויקת שנייה של כאב אבל שווה אתזה לגמרי
עשיתי נזם עם אקדח וזה לא הפסיק לכאוב לי, נהיה לי זיהום והעגיל נבלע בתור העור, לאחר כמה חודשים עשיתי נזם עם מחט אפילו לא חיטאתי את העגיל והוא החלים בצורה מושלמת