10 תשובות
לא כזה קשה אם יש לך כוח רצון
אני מאוגוסט למדתי לבד לגמרי לנגן בגיטרה היום אני יודעת יחסית טוב למישהי שלמדה לבד
אני מאוגוסט למדתי לבד לגמרי לנגן בגיטרה היום אני יודעת יחסית טוב למישהי שלמדה לבד
ממש לא קשה, אני בתהליך למידה מהיוטיוב כבר חודשיים ואני לגמרי קולטת את זה
אם באלך אני אשלח סרטונים וקורסים שאני לומדת מהם
אם באלך אני אשלח סרטונים וקורסים שאני לומדת מהם
אני הצלחתי זה קשה בלי קשר
אם אתה צריך עזרה בלמצוא מקורות אמינים ללמידה או מאיפה להתחיל דבר איתי בפרטי
לא קשה כלכך האמת
מניסיון:)
מניסיון:)
חברה שלי עושה את זה ,והיא מטומטמת אז אני מניחה שלא הכי קשה
די קשה לדעתי
קצת קשה
זה קשה ולא יעיל ב-לירה ,
מהסיבה הפשוטה שבגיטרה יש המון דקויות
דקויות שרק מורה יכול לתקן
ממש כמו שאדם לא יכול ללמוד:
להטיס מטוס,נהיגה,ריקוד וכו מהאינטרנט
לכן בפער עדיף ללמוד אצל מורה
מהסיבה הפשוטה שבגיטרה יש המון דקויות
דקויות שרק מורה יכול לתקן
ממש כמו שאדם לא יכול ללמוד:
להטיס מטוס,נהיגה,ריקוד וכו מהאינטרנט
לכן בפער עדיף ללמוד אצל מורה
^
יש דברים מסוימים שאולי כן אפשר טיפה ללמוד מהאינטרנט
אחרי שאדם לקח שיעורים אצל מורה
והבסיס יושב חזק
אבל שוב ללמוד לבד זה לא יעיל
חשוב ללמוד נכון ולדייק בכל ולכן צריך מורה
יש דברים מסוימים שאולי כן אפשר טיפה ללמוד מהאינטרנט
אחרי שאדם לקח שיעורים אצל מורה
והבסיס יושב חזק
אבל שוב ללמוד לבד זה לא יעיל
חשוב ללמוד נכון ולדייק בכל ולכן צריך מורה
באותו הנושא: