קיצר דיברנו וראינו תחפושת בטלפון של חזייה וחזה אז כיאלו אמרתי שאחת מהחברות שלי תהיה צד ימין והשנייה שמאל ואני החזייה יעני בצחוק והיא צחקה וחשבתי שזה בגלל מה שאמרתי והיא שמעה שאמרתי שמישהו שפעם הייתי מאוהבת בו היה זה וכיאלו יעני אני החזייה עכשיו אני בשישי לא הלכתי כי הייתי חולה ואני מפחדת שהיא אמרה לו כי היא חסרת מודעות