6 תשובות
לא
אין בזה שום דבר רע
אין בזה שום דבר רע
לא זה לא רע העיקר עשית משהו
לא
מותר גם להיות בבית זה לא משהו רע
מותר גם להיות בבית זה לא משהו רע
לא, זה בסדר
שואל השאלה:
חחחח לא עשיתי כלום
הייתי בסטיפס כל היום
חחחח לא עשיתי כלום
הייתי בסטיפס כל היום
לא נורא
גם אני לא כל שבת יוצא מהבית
גם אני לא כל שבת יוצא מהבית
באותו הנושא: