6 תשובות
לא
אין בזה שום דבר רע
לא זה לא רע העיקר עשית משהו
לא
מותר גם להיות בבית זה לא משהו רע
לא, זה בסדר
שואל השאלה:
חחחח לא עשיתי כלום
הייתי בסטיפס כל היום
לא נורא
גם אני לא כל שבת יוצא מהבית