4 תשובות
מבינה אותך מאוד
אבל התשובה שלי כנראה לא תמצא חן בעיניך
גם לי יש ocd ובדיוק מה שקורה לך קורה לי עם גומיות בהתחלה כן המשפחה שלי זרקו לי גומיות שכבר היו ישנות או שנמתחו יוצר מידי אבל הסברתי להם שאם אני לא שמה את הספציפיות האלו אני מרגישה הרגשה של לחץ וחרדה
בקיצור תדבר איתם אבל באמת מהלב.
אתה לא חרא עשית בסכל שילמדו לכבד אותך
לא יצאת חרא בכלל
לדבר איתה שוב לא יעזור, פשוט תחביא את הגרביים ממנה
לא יצאת חרא.
אני מבינה אותך התמודדתי עם משהו דומה.
שההורים לא מבינים מה עובר עלינו.
ההורים שלי פשוט מבקשים ממני להפסיק ואני לא יכולה וזה מעצבן. והכי מעצבן שהם אומרים שזה קשה להם. הם לא מתמודדים עם זה.
אבל עכשיו הכל טוב לפחות