6 תשובות
כי את כל כך יפה
כנראה בגלל שאת יפה
כי את יפה?
או כי את יפה או כי יש עלייך כתם
איך אנחנו אמורים לענות על זה אם אנחנו לא יודעים איך את נראית? יש הרבה סיבות אפשריות