6 תשובות
כי את כל כך יפה
כנראה בגלל שאת יפה
כי את יפה?
או כי את יפה או כי יש עלייך כתם
כי את יפה..
איך אנחנו אמורים לענות על זה אם אנחנו לא יודעים איך את נראית? יש הרבה סיבות אפשריות
באותו הנושא: