3 תשובות
כן רק אל תנטשי את הסדרה השניה
אנונימית
עדיף שקודם תגמרי את הסדרה הראשונה בגלל שוואן פיס זאת סדרה ממש ארוכה שעוד יוצאת ויהיה לך קשה לעמוד בקצב מניסיון אני פרשתי בפרק 200
כן אני עושה את זה כלכך מלאא