13 תשובות
לא אל
אין שום סיבה שתעשי את זה
אל תעשי את זה פשוט אל!!
שואל השאלה:
אני לא רוצה לאכול אבל
אתמול בערב אכלתי מלא
ופשוט נמאס לי להיות רעבה
אנונימית
זה לא בריא אל תעשי את זה זה לא טוב
אל תעשי את זה מניסיון אישי לא שווה את זה
בבקשה לא לעשות את זה
תודה
שואל השאלה:
וואי אבל לא שאלתי אם זה בריא או לא
שאלתי איך עושים אצ זה
אם אין לכם תשובה לתת לי אז אל תגיבו בכלל
אנונימית
אימאלה
לא אומרים לך
לא מדאכים. אם את מרגישה שהשעות אכילה שלך לא מסודרות פשוט תכיני טבלה ותסדרי אותן אבל לדכאות תאבון יכול להוביל להפרעות אכילה, מניסיון אומרת לך שעדיף לא להיכנס לזה
תאכלי סלט
אנונימי
טיפשה