8 תשובות
שואל השאלה:
לא מנסה לשלוט עליו הוא רצה לקום ב7
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני סיכמתי איתו שאני באה אליו, הוא רצה אבל אני ממש מפחדת למצוא את עצמי מחוץ לדירה שהוא ישן ולא עונה
אנונימית
שואל השאלה:
והוא לא יכול להסתדר בעצמו הוא מאחר סידרתית לעבודה
אנונימית
שואל השאלה:
חיים הוא גר לבד אין לו אמא
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני שואלת אם לנסוע אליו ואז אם הוא לא יקום אפרד כי נסעתי 3 שעות הלוך חזור והוא לא היה אחראי מספיק לקום או לחכות עד 10-11 ואם הוא לא קם
אנונימית
שואל השאלה:
וכן זה 50% שיקום שעתיים אחרי השעה כמו לעבודה כי הוא שם שעון ו50% שיקום ב17 ויש סיכוי שרק מלדפוק בדירה וזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא לא ככה, אני לא מעירה אותו הוא מחליט מתי לקום, פשוט ההתנהלות שלו מלחיצה אותי עכשיו
אנונימית
תקומי את ב6 ותעירי אותו לפני הוא יתרגל לזה לבד אנחנו כמו שעון אפשר להתעורר שאותו שעה בדיוק מהרגל