3 תשובות
כן אני
אבל לא נרשמתי לשום מקום כדי להתקבל אז אולי זה הגיוני...
אבל לא נרשמתי לשום מקום כדי להתקבל אז אולי זה הגיוני...
מזתומרת התקדמו למכינה
אני מכירה בחור שלא התקבל למכינה ובסוף מצא אושר בשנת שירות
באותו הנושא: