3 תשובות
כן אני
אבל לא נרשמתי לשום מקום כדי להתקבל אז אולי זה הגיוני...
מזתומרת התקדמו למכינה
אני מכירה בחור שלא התקבל למכינה ובסוף מצא אושר בשנת שירות