6 תשובות
לא יצאת סתומה אבל כן חבל שלא ניגשת את
לא יצאת עכשיו סתומה אבל פעם הבאה שקורה לך משהו כזה קחי תמושכות לידיים אל תחכי כל הערב שהוא יבוא
אנונימית
תני לי לגלות לך משהו, לא היה ביניכם שום קשר עין מיוחד את סתם דמיינת את זה כי זה מה שרצית.

וכן אכלת אותה היית צריכה לגשת בעצמך.
כן יצאת פראיירית רצח
חוץ מזה בנים ממש מעריכים כשמתחילים איתם
זה ממש מעלה להם
אנונימית
שואל השאלה:
לא דמיינתי חיים
והוא היה נראה אחד הסנובים פחדתי לגשת:(
אנונימית
^נא לא פחדת בגלל שהוא "נראה סנוב" הריי את לא באמת יכולה לשפוט את האופי לפי המראה (אלה אם כן הוא סיני ואז הוא אוביוסלי חמור מפגר) את פשוט פחדת כי פחדת מהגרוע מכל, אבל מה זה בעצם הגרוע מכל? שהוא פשוט יגיד לך "לא"? פעם הבאה פשוט תכריחי את עצמך לעשות את זה אני מאמין בך!