5 תשובות
זה איכות מדהימה ואחת הטובות אבל מאוד יקר
Zm
הגלוס מושלם
יש לי את הסומק שלהם ואני חייבת להגיד שהוא יפה אבל לא שווה את ההייפ ואת הכסף
כן, מעולה. אני הכי אוהבת את הליפסטיקים שלהם.
כן אבל ממש יקר