8 תשובות
מה הכוונה בצריך?
שואל השאלה:
נגיד אני משחק משחקים או משהו אז איך אני אדע מה מתאים לי?
שואל השאלה:
xdd
שואל השאלה:
barbie
אני משחק פורטנייט לפעמים באטלפילד קומבט ארמס וכאלה
אני משתמש ב 800 בדרך כלל, זה הכי נוח לי לרוב המשחקים
8000 זה סבבה
תנסה עכבר שיש לך ותראה אם אתה סבבה עם זה ומקסימום אם לא אז תדע שאתה צריך יותר מזה
איזה משחק אתה משחק?
אני עם עכבר אופטי של teac t-42 לא כיף לי לשחק וגם לא מספיק מדייק לי בבניה של גופים תלת מימדיים בסולידוורקס
אין לי נתון של dpi אבל זה עכבר יחסית פשוט (תנסה למצוא עליו נתון dpi לפי הדגם) אז בטוח לדעתי תצטרך יותר מדוייק ממנו

ולעומת זאת עכבר שממש נוח לי זה עכבר לייזר
logitech rx1000 שגם אין לי מושג מה הdpi שלו אבל הוא ממש נוח לי
אנונימית