12 תשובות
coldplay
פינק פלויד
אריאנה גרנדה
ארקטיק מאנקיז
סלינה גומז
דיוויד בואי (אני יודעת שהוא מת)
אנונימית
imagine dragons
הם באים לישראל באוגוסט תכלס
אנונימית
ארקטיק מאנקיז, דה נייבורהוד
אלו הלהקות שהכי הייתי רוצה שיבואו אבל בעיקרון כל מי שנמצא בפלייליסט שלי יותר ממוזמן לבוא לארץ
הייתי אומרת שגם קווין אבל..:,)
דה וויקאנד
אריאנה גרנדה
כל החברי להקה בוואן דיירקשן
5 seconds of summer
קווין למרות שאני לא מתה על אדם
פינק פלויד
ארקטיק מונקיז
מטאליקה
בילי אייליש
panic! at the disco
קנדריק למאר
פינק פלויד
קנדריק