8 תשובות
לא נורא בכלל, זה בסדר גמור
זה אחלה
אנונימית
איכותית מה יש לומר
נוראי מאוד
לדעתי זה רע מאוד
לא נורא בכלל
לדעתי האגדה של קורה טובה יותר מבחינת עלילה, קומבט, ודמויות.
בושה.
תאהבי מה שבא לך זה לא עניינו של אף אחד