3 תשובות
לא.
אבל זה סתם כי אני טמבלית, אני חושבת שכדאי לגשת בעיקרון.
הייתי מעיזה אבל אין לי למה
הייתי עושה לו שלום עם היד ואם הוא היה מתקרב אז הייתי ניגשת לדבר איתו