3 תשובות
^^ממש לא מסכים.
ובאליטל ממש זול
כל הזמן שאני הולכת איתן אני חוזרת הביתה עם גרביים
לא יודעת אבל קניתי ואני לא לובשת אותן הן לוחצות רצח ולא נוחות לא כדאי לך לקנות