11 תשובות
בייביסיטר
דוגיסיטר
דוכני משקאות
שואל השאלה:
אני בקבוצה של ביביסיטר אבל כל פעם כשמישהו צריך עזרה או ביביסיטר אני לא פנוייה..
שואל השאלה:
כן זה להוציא ולטייל ולהעסיק כלבים.. כמו ביביסיטר רק עם כלבים..
^^^אז זה בעייתי.
אם אין לך זמן בשביל עבודה כדאי לא לעבוד (לדעתי).
שואל השאלה:
טוב שגילית את זה עכשיו ולא עוד 30 שנה;)
^נכון?
שואל השאלה:
הןדיה.. יש לי זמן פשוט בקבוצה הזאת לא כלכך מתכתבים ובדיוק כשמשהו צריך (שזה קורה פעם בשבועיים) בדיוק אז אני לא יכולה..
^אה, את רשמת שאין לך, לכן זה מה שהגבתי.
אני חושבת שתנסי להציע לחברות שיש להן אחים קטנים או במשפחה
דוגי סטייל סיטר
אנונימי
שואלת השאלה: איפה יש קבוצות כאלה?
שואל השאלה:
זה איפה שאני גרה..