9 תשובות
לא
כן אבל לא ברמה של אובססיה או משהו כזה
אנונימית
אני לא מחשיבה את עצמי כבן אדם קנאי
אבל בזוגיות וזה יש טיפ טיפה קנאה בצורה בריאה. כאילו לא אעשה כלום אבל אני יכולה כזה לקנא אם מישהו.י נמצא איתו.ה הרבה וכזה
שואל השאלה:
אני כן כי אני רוצה גם דברים מסוימים וזה מעצבן שאין לך אותם או שאתה לא מצליח משהו
אנונימי
זה טבעי אל תרגיש רע, לדעתי כן צריך לעבוד על התכונה הזו כי קנאות מוציאה את האדם מדעתו אבל הכל בסדר כולם מתי שהוא מקנאים
לא קנאית
אפשר להגיד שאני יחסית קנאית אבל לפעמים
כן, אבל במידה
אני לא