6 תשובות
אני לא ניסיתי באופן אישי אבל הבנתי שלגלקסי
איך בגלקסי איך?
אני חושבת באייפון 13 פרו המצלמה יותר טובה
באייפון 13 פרו הלוואי עליי
אייפון מאה אחוז
גלקסי
יש לי אותו מצלמה מעולה
יש לי אותו מצלמה מעולה
באותו הנושא: