5 תשובות
יש לי כרטיס לחיפה נגד בית"ר אז לא
אנונימי
שואל השאלה:
באיזה צד אתה? מקווה שבביתר בצד הנכון
אנונימית
אני בצד של בית"ר רק בגלל שאני אוהד מכבי תל אביב, אבל כן. ויפה שיש לך כרטיס לזה, מאיפה השגת?
אנונימי
שולחים תלוי מה קרה ועד כמה חמור
המשחק חשוב מה
שואל השאלה:
יש לי כרטיס יש לי מנוי אז קניתי ישר
אנונימית