5 תשובות
יש לי כרטיס לחיפה נגד בית"ר אז לא
אנונימי
שואל השאלה:
באיזה צד אתה? מקווה שבביתר בצד הנכון
באיזה צד אתה? מקווה שבביתר בצד הנכון
אנונימית
אני בצד של בית"ר רק בגלל שאני אוהד מכבי תל אביב, אבל כן. ויפה שיש לך כרטיס לזה, מאיפה השגת?
אנונימי
שולחים תלוי מה קרה ועד כמה חמור
המשחק חשוב מה
המשחק חשוב מה
שואל השאלה:
יש לי כרטיס יש לי מנוי אז קניתי ישר
יש לי כרטיס יש לי מנוי אז קניתי ישר
אנונימית
באותו הנושא: