9 תשובות
כן.
לא, זה בסדר
כן
כן תתן לשרירים הפסקה
לא מומלץ למרות שזה לא אמור להזיק אבל עדיף שלא ייתפסו כל השרירים בוות אחת
זה פשוט פחות עדיף
פעם ביום זה בהחלט מספיק
זה לא נורא אבל אתה פשוט תתעייף והשרירים שלך יתעייפו
פעם ביום זה בהחלט מספיק
זה לא נורא אבל אתה פשוט תתעייף והשרירים שלך יתעייפו
בכלל לא רע, כל עוד זה קבוצת שרירים אחרת ושאכלת טוב ושנחת מספיק ושעבר מספיק זמן מהאימון הראשון. אני מכיר כאלה שעושים ככה. וגם מדריכי כושר אמרו לי שאפשר לעשות את זה
כל זמן שהאימון בשליטה ולא מזיק לך אז אין בעיה
באותו הנושא: