12 תשובות
ברצלונה !!!
שואל השאלה:
כי היית שם ואת מתלהבת או כי את באמת יודעת?
סליחה על הישירות אני פשוט ממש בדילמה
אמסטרדם, כאחד שהיה בכולם.
הייתי שם ואני באמת יודעת
המחירים ממש סבבה יש שם הרבה אוכל במיוחד אוכל רחוב מדהים ואטרקציות מושלמות
אמסטרדם לגמרי
בברצלונה הייתי והיא שווה בטירוף הייתי שם גם בהופעה אבל של שון מנדס לא יודעת אם זה יהיה באותו מקום של קולדפליי אבל יהיה מטורף
הייתי רק בברצלונה ממה שרשמת והייתי שם לארבעה ימים וזו לגמרי עיר שארבעה ימים אפשר מספיקים בשביל לחוות ממנה אחלה אוכל אחלה קניות אווירה נהדרת עיר יפה מאוד
אנונימית
ברצלונה!!!!!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכם!
ברצלונה.
אני טסה לשם להופעה של דה וויקנד עוד שלושה חודשים
א תהנה הלואי עלי הופעה של קולדפליי
ב אמסטרדם לוקח
אמסטרדם ,