11 תשובות
זה הגיוני
אנונימי
לצערי לא, אין דבר כזה
כן , לא לחשוב על זה יותר מידי
כן
כן, פשוט אל תדאגי לגבי זה ותקבלי את זה. ותנסי לא לחשוב על דברים כאלה יותר מידי
ברור.
טבעי לגמרי אין צורך להפסיק את זה.
זה הגיוני. וזה טבעי לגמרי.
אנונימית
אני בת 12 ואני חרמנית רצח גם כול הזמן אומרים לי את זה חוח
מן הסתם
אנחנו בני אדם זה קורה אל תדאגי
אנונימית
כן, זה גיל ההתבגרות וזה נורמלי