7 תשובות
כי זה באמת ילדותי...
אנונימי
שואל השאלה:
אני שאלתי למה
אני שאלתי למה
כי זה ילדותי
שואל השאלה:
למה
למה
כי זה ילדותי..זה רק עוקב וזה דפוק רצח להוריד ישר אחרי פרידה עוקב מאגו
שואל השאלה:
אם אני דיברתי עם אדם כלשהו ואני סיימתי לדבר איתו ואני לא רוצה לראות יותר את החיים שלו (סטורי, שולח הודעות..) אז החסימה עוזרת כי אם אני רואה את הדברים שלו בחיים זה פוגע בי לראות את זה מקינאה.. וזה שאני רואה את החיים שלו דרך הרשתות חברתיות זה עושה מן אובססיה שאני יכולה לחסוך אותה על ידי חסימה
אם אני דיברתי עם אדם כלשהו ואני סיימתי לדבר איתו ואני לא רוצה לראות יותר את החיים שלו (סטורי, שולח הודעות..) אז החסימה עוזרת כי אם אני רואה את הדברים שלו בחיים זה פוגע בי לראות את זה מקינאה.. וזה שאני רואה את החיים שלו דרך הרשתות חברתיות זה עושה מן אובססיה שאני יכולה לחסוך אותה על ידי חסימה
זה פשוט מביך (אני עדיין עושה את זה תמיד)