11 תשובות
שואל השאלה:
איך לאזן? ובין מה למה?
איך לאזן? ובין מה למה?
מה הז אומר
אנונימי
כן, זה משתנה מאדם לאדם
וואי
אנונימי
טסטורון של מה?
מבחינה ביולוגית זה לא נכון להגיד את זה
ואם נקבה נולדת ככה כנראה משהו לא תקין
וואי וואי
אנונימי
וואי
אנונימית
כן ואז צריך לאזן..
אנונימית
רופאת הורמונים יכולה לומר במדויק
אנונימית
באותו הנושא: