3 תשובות
אוי זה כזה עצוב וחמוד
תגיד שאתה מצטער אבל אתה בעבודה ככה תמרח אוף לא יודעת זה עצוב
נפרדתם ברע?
תגיד שאתה מצטער אבל אתה בעבודה ככה תמרח אוף לא יודעת זה עצוב
נפרדתם ברע?
קשוח..
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני יזמתי את הפרידה אבל קיבלתי את זה, לא יודע אם זה נחשב ברע כי השתדלתי לא לגרום לה להרגיש לא טוב על זה שהיא בחרה להפרד
לא אני יזמתי את הפרידה אבל קיבלתי את זה, לא יודע אם זה נחשב ברע כי השתדלתי לא לגרום לה להרגיש לא טוב על זה שהיא בחרה להפרד
אנונימי
באותו הנושא: