3 תשובות
אוי זה כזה עצוב וחמוד
תגיד שאתה מצטער אבל אתה בעבודה ככה תמרח אוף לא יודעת זה עצוב
נפרדתם ברע?
קשוח..
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני יזמתי את הפרידה אבל קיבלתי את זה, לא יודע אם זה נחשב ברע כי השתדלתי לא לגרום לה להרגיש לא טוב על זה שהיא בחרה להפרד
אנונימי