6 תשובות
לברוח ומהר
פיק מי בויז הם הכי גרועים
פיק מי בויז הם הכי גרועים
איך החלק הראשון קשור לזה שהוא רוצה אותך
אנונימית
מה את עושה עם פיק מי בוי?
יצאתי עם הפיק מי הכי גדול שיש, עצה שלי תברחי
מסתבר שגם שיש לפיק מי חברה הם עדיין מחפשים צומת לב מכל בת אדם אפשרית גם שאת עומדת ממש מולם
לא מתחברת לחסרי ביטחון
באותו הנושא: