10 תשובות
מה קרה? את רוצה אולי לדבר על זה?
כן לילה טוב
אפשרות אפשרית ביותר, אני הייתי עושה את זה עם יכלתי
לא את תקומי באמצע
אם תצליחי להרדם עד מחר בערב בכיף
באלי גם
לא בריא ולא מומלץ לישון המון זמן אחרת את באמת תתנתקי מהעולם... צריך עד 11 שעות.
תלכי לישון שתקומי תודיעי