6 תשובות
היי,סליחה שלא עידכנתי אותך אבל נשארתי בבית מסיבות משפחתיות/אישיות,אני בקרוב יבוא לבית הספר
אני תמיד כותבת סיבות משפחתיות שאני ישנה ולא מצליחה לקום :)
אני תמיד כותבת סיבות משפחתיות שאני ישנה ולא מצליחה לקום :)
שואל השאלה:
כן אבל מה אם התירוץ זה שלא הצלחתי להתעורר בגלל שחזרנו אתמול מאוחר מאיזו הצגה מהבית ספר (חזרתי הביתה בסביבות 11 וחצי בלילה)
איך אני מנסחת את זה
כן אבל מה אם התירוץ זה שלא הצלחתי להתעורר בגלל שחזרנו אתמול מאוחר מאיזו הצגה מהבית ספר (חזרתי הביתה בסביבות 11 וחצי בלילה)
איך אני מנסחת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה להגיד במקום סיבות אישיות
אפשר להגיד שהיה לי כאב ראש והעדפתי לקחת כדור ולהשאר בבית ועכשיו
פתאום
אני מרגישה טיפה יותר טוב אז אני באה לבית ספר?
אז מה להגיד במקום סיבות אישיות
אפשר להגיד שהיה לי כאב ראש והעדפתי לקחת כדור ולהשאר בבית ועכשיו
פתאום
אני מרגישה טיפה יותר טוב אז אני באה לבית ספר?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל המחנכת לא תעזוב אותי ותתשאל
בגלל זה אני מדעיפה משהו יותר ברור מסיבות אישיות
כן אבל המחנכת לא תעזוב אותי ותתשאל
בגלל זה אני מדעיפה משהו יותר ברור מסיבות אישיות
אנונימית
תגידי שלא הרגשת טוב ואת עם כאבי בטן ולקחת כדור וחיכית שהוא ישפיע ותרגישי יותר טוב
שואל השאלה:
^השתמשתי בשלך והיא קיבלה את זה טוב
תודהה
^השתמשתי בשלך והיא קיבלה את זה טוב
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: