5 תשובות
כן ואנחנו חיים ככה כי הראשי מדינות לא מוכנים להגביל את החברות הגדולות. וגם סין לא עושה כלום
מן הסתם, וכי אין לנו ממש פיתרון.
כן, זה דבר עובדתי, לא עניין של דעה.
כן יש הוכחות, רואים שהכדור מתחמם וכו
כן, וכי אנשים מטומטמים
באותו הנושא: