5 תשובות
שאת מתנהגת כמו ילדה קטנה וכל המבחנים ומשחקים האלה מזה רעילים.
קשר מוצלח בנוי על תקשורת בריאה.
שואל השאלה:
והוא לא רעיל שהוא פאקינג לא רוצה לחזור מהעבודה לבית כי רבנו?
אנונימית
את שאלת את דעתי על ההתנהגות שלך, לא על שלו.
גם שלו לא בסדר, אבל זה עדיין לא בריא שהפיתרון שלך היא להיות טוקסיק בדיוק כמוהו
שואל השאלה:
מסכימה, רוצה לצאת מהזוגיות הזאת אבל לא מצליחה
יש אהבה גדולה אבל גם מלא פגמים למרות שאני יודעת שהכי טוב זה לעזוב
בכל מקרה אני אשאר בבית ונראה מה יקרה
אנונימית
למה את בוחנת אותו? אני חושב שכל מה שקרה ביניכם זה פשוט אי הבנה אחת גדולה, חבל לריב על זה פשוט תנסו להיות בוגרים ולא לעשות מבחנים ולשחק משחקי אגו כל הזמן