16 תשובות
שווה
אנונימי
נחמד ביותר!
קצת יקר לדעתי ביחס לתוצאה
קצת יקר לדעתי ביחס לתוצאה
שואל השאלה:
זאת עדשה אוטומטית אבל
זאת עדשה אוטומטית אבל
אנונימי
נמאס לי מהאינטרנט הזה קיצר כותבת תתשובה שוב
נדירר מאיפה קנית
נדירר מאיפה קנית
שואל השאלה:
aliexpress
aliexpress
אנונימי
שואל השאלה:
אם אתה צריכה קישור אשלח
אם אתה צריכה קישור אשלח
אנונימי
שואל השאלה:
זה רק למצלמות micro four thirds
זה רק למצלמות micro four thirds
אנונימי
עדשה ב 60 דולר זה כלום תאמת ומספק תוצאה ממש יפה, באיזה מצלמה משתמש?
שואל השאלה:
panasonic g85
panasonic g85
אנונימי
מרגיש לי כאילו כלום כסף לעדשה, יודע שבקאנון עדשות מתחילות בכמה מאות שקלים
אבל לא מבין בפנסוניק תאמת
סךהכל תמונה יצאה מאוד חדה וטובה
אבל לא מבין בפנסוניק תאמת
סךהכל תמונה יצאה מאוד חדה וטובה
שואל השאלה:
זה כלום כסף באמת. הלכתי בכוונה על micro four thirds כי העדשות זולות
זה כלום כסף באמת. הלכתי בכוונה על micro four thirds כי העדשות זולות
אנונימי
אחלה תמונה
כאילו באמת תמונה טובה קשה לעשות פוקוס עם מאקרו
פשוט יש עדשות יותר טובות אבל 60 דולר זה ממש זול לעדשה
אגב ממליצה לך לקנות טבעת מאקרו זה ממש גרושים ואפשר להפוך עדשה שכבר יש לך ויוצא תמונות מדהימות
כאילו באמת תמונה טובה קשה לעשות פוקוס עם מאקרו
פשוט יש עדשות יותר טובות אבל 60 דולר זה ממש זול לעדשה
אגב ממליצה לך לקנות טבעת מאקרו זה ממש גרושים ואפשר להפוך עדשה שכבר יש לך ויוצא תמונות מדהימות
שואל השאלה:
היא לא ממש חדה
היא לא ממש חדה
אנונימי
וואו מטורף
מטורף
ואיזו עין יפה מה זה
ואיזו עין יפה מה זה
מושלם וואו איזה עין נדירה יש לך נשבעת
באותו הנושא: