התחברות הרשמה

מישהו יכול להסביר לי על מה השביתה בחמישי?

21 בפברואר 2023, 23:46
חופששביתהשביתותהסברים    
תשובה אחת
רצו לשבות, חיפשו סיבה, מצאו סיבה "קץ הדמוקרטיה"
-
-לא רלוונטי-
באותו הנושא:
לא הבנתי יש שביתה אין שביתה אתם יכולים שנייה להסביר לי?
למי יש שביתה בחמישי?
לא הבנתי, יש שביתה בחמישי או לא?
מישהו יכול להסביר לי אם יש שביתה ב1.9 או לא?
תהיה שביתה בחמישי?
יש שביתה בחמישי??
יש שביתה בתיכונים בחמישי?
יש שביתה גם לחטיבות בחמישי?
למה אמרו שאולי תהיה שביתה בחמישי?
יש שביתה לתיכונים בחמישי? כל הארץ?
יש שביתה בחמישי?