27 תשובות
מזעזע
בוודאי שלא, זה נוראי.. אני מנסה להבין מה יש לצחוק על האירוע המזעזע הזה שאירע לעם ישראל..
לדעתי זה מזעזע לצחוק על אירוע כזה.
תלוי על גבול מסוים .
בוודאי שלא..
זה חמור, וגם חמור זה לצחוק על הדת ועל הקב"ה - אוי לליצנים שעושים את זה שעתידים לתת דין על זה..
זה חמור, וגם חמור זה לצחוק על הדת ועל הקב"ה - אוי לליצנים שעושים את זה שעתידים לתת דין על זה..
אנונימי
אני חושבת שזהומור זו דרך התמודדות כלשהי, השואה הייתה דבר כה נורא ובלתי נתפס שהדרך היחידה שאנשים מצאו בשביל להתמודד עם האמת ולהבין את זה היא הומור אשר טיפה מקל על המוח האנושי הבריא, אם לא נצחק על זה נבכה..
אנונימית
מזעזע . אסור מאוד וחמור !
הייתי רושם להם/לך. צרורות.. אבל, סטיפס..
(לך, במידה ואת בעד לצחוק על מה שקרה, ולדעתך זה לא חמור ומזעזע מה שקרה שם)
ואין כאן דעה של כן-או לא. כולם פה-אחד צריכים לומר חד-משמעית שמה שקרה מזעזע, ונוראי.
ומי שצוחק על השואה,
אלוקים יתנקם בכם כמו שצריך. מזעזעים !
לא מתבייש לומר.
הייתי רושם להם/לך. צרורות.. אבל, סטיפס..
(לך, במידה ואת בעד לצחוק על מה שקרה, ולדעתך זה לא חמור ומזעזע מה שקרה שם)
ואין כאן דעה של כן-או לא. כולם פה-אחד צריכים לומר חד-משמעית שמה שקרה מזעזע, ונוראי.
ומי שצוחק על השואה,
אלוקים יתנקם בכם כמו שצריך. מזעזעים !
לא מתבייש לומר.
אנונימית יש הבדל..
לצחוק על אירוע משמועתי כזה, ועוד להעיז ללבוש מדי נאצי כולל צלב קרס, זה מביך ונוראי.
לצחוק על אירוע משמועתי כזה, ועוד להעיז ללבוש מדי נאצי כולל צלב קרס, זה מביך ונוראי.
אנונימי
אני לא חושבת שזה בא ממקום של זלזול, זה בא ממקום של ביקורת וחינוך של דור חדש
אנונימית
באמא שלכם תקראו הכל לפני שאתם יוצאים עליי
לדעתי זה בסדר, אם אני בסביבה של אנשים שזה פוגע בהם אני לא אצחק, אני לא מתכוונת לפגוע באף אחד
אנשים צריכים להבין שהומור שחור לא נועד להכחיש או להוריד ערך. אני אצחק על מישהו קרוב שמת, אני אצחק על גזענות, אני אצחק על השואה, ועל כל דבר שעולה. אני לא חושבת שהשואה בפני עצמה היא מצחיקה, אני יודעת שהשואה היא אחד הדברים המזעזעים שקרו בהיסטוריה האנושית, אבל זה לא אומר שאי אפשר להוציא מזה שמחה ומשהו מצחיק. יש לי המון כבוד לנוצולי שואה והאמת שרובם גם צוחקים על זה, כי למה לא לשמוח אם אפשר
לדעתי זה בסדר, אם אני בסביבה של אנשים שזה פוגע בהם אני לא אצחק, אני לא מתכוונת לפגוע באף אחד
אנשים צריכים להבין שהומור שחור לא נועד להכחיש או להוריד ערך. אני אצחק על מישהו קרוב שמת, אני אצחק על גזענות, אני אצחק על השואה, ועל כל דבר שעולה. אני לא חושבת שהשואה בפני עצמה היא מצחיקה, אני יודעת שהשואה היא אחד הדברים המזעזעים שקרו בהיסטוריה האנושית, אבל זה לא אומר שאי אפשר להוציא מזה שמחה ומשהו מצחיק. יש לי המון כבוד לנוצולי שואה והאמת שרובם גם צוחקים על זה, כי למה לא לשמוח אם אפשר
אנונימית
לא ממש לא
לא, זה מזעזע ולא מצחיק בשום צורה
אמאלה זה מזעזע
אנונימית
אה וזה בסדר שצוחקים על נשים הומואים ושחורים?
אנונימית
^ מה הקשר?
הוא דיבר על השואה, הוא לא אמר שזה בסדר לצחוק על נשים הומאים ושחורים
זה לא בסדר וזה לא בסדר באותה המידה
הוא דיבר על השואה, הוא לא אמר שזה בסדר לצחוק על נשים הומאים ושחורים
זה לא בסדר וזה לא בסדר באותה המידה
ממש לא מצחיק ומזעזע
מזעזע ומחריד
באופן כללי- סדרה מזעזעת חסרת כל ערך
באופן כללי- סדרה מזעזעת חסרת כל ערך
ממש לא בסדר
אסור וחמור
תלוי עד איזה גבול
לא
^^ לא הבנתי, האם זאת הייתה השאלה?
שואל השאלה שאל על השואה, לא על נשים או חברי הקהילה.
זה לא בסדר שצוחקים על אנשים, אבל מה זה קשור לשאלה? לא הבנתי
שואל השאלה שאל על השואה, לא על נשים או חברי הקהילה.
זה לא בסדר שצוחקים על אנשים, אבל מה זה קשור לשאלה? לא הבנתי
אנונימי
לפי דעתי להומור אין גבול כול עוד יודעים שזה בהומור
היהודים באים זאת סדרה גאונית שיודעת לצחוק על הנושאים האלה
כול האנשים שלא יודעים מה זה הומור פשוט אל תצפו בסדרות האלה
קשה לכם? יופי תראו משהו אחר
היהודים באים זאת סדרה גאונית שיודעת לצחוק על הנושאים האלה
כול האנשים שלא יודעים מה זה הומור פשוט אל תצפו בסדרות האלה
קשה לכם? יופי תראו משהו אחר
אנונימי
ממש לא זה ממש חמור שואה זה דבר מזעזע שמלא אנשים מתו ממנו
שואל השאלה:
כל אלו שאומרים 'הומור זה טוב' וכולי,
זה מצדיק להתלבש כמו נאצי ועוד לשים צלב קרס על היד ?
כל אלו שאומרים 'הומור זה טוב' וכולי,
זה מצדיק להתלבש כמו נאצי ועוד לשים צלב קרס על היד ?
אנונימי
עד גבול
הם מצטלמים לסדרה אתה יודע
זה שהם מתלבשים ככה לא אומר שהם נאצים
חשבתי שתוכל לעשות את החיבור לבד אבל כנראה שלא
זה שהם מתלבשים ככה לא אומר שהם נאצים
חשבתי שתוכל לעשות את החיבור לבד אבל כנראה שלא
אנונימי