התחברות
הרשמה
היי הייתי בהתלמדות יומיים אבל הבנתי שפחות התחברתי לעבודה איך לכתוב למנהל?
21 בפברואר 2023, 22:50
עבודה
שכר
כסף
משכורת
קריירה
תשובה אחת
היי ערב טוב (שם)
מאוד מתנצלת אך אני לא מרגישה שהעבודה הזאת היא הנכונה בשבילי תודה רבה על הניסיון.
א
אנונימית901234
באותו הנושא:
הייתי בהתלמדות יומיים והבנתי שפחות מתחברת אם אכתוב ככה לבוס?
אתמול הייתי בהתלמדות בחנות בגדים וקבעתי גם להיום התלמדות אבל אני הפנמתי והבנתי שזה פשוט קשה לי מדי ולא בשבילי.
אם הייתי בהתלמדות שעתיים צריכים לשלם לי על זה?
היום הייתי בהתלמדות ומישהי ביקשה את הקפה ההפוך שלה בלי ידית ושאלתי
אם הייתי יומיים בהתלמדות בעבודה
הייתי יומיים בהתלמדות של חנות צעצועים.
אם הייתי בהתלמדות בעבודה ואחרי שבועיין לא חזרו אלי מאז זה אומר שלא התקבלתי?
היום הייתי כמה שעות בהתלמדות
אם הייתי יום אחד בהתלמדות ולא מתאים לי המקום (תקראו למטה)
הייתי בהתלמדות והתפטרתי אחרי יום
הייתי היום בראיון עבודה ועוד שעה אני אמורה לחזור לשם לאיזה שעה שעתיים התלמדות.