4 תשובות
וואו כל כך צריך לתת לכל המראיינים שם טאקט דחוף אבל הם עושים את זה כדי להוציא אנשים רע ושיראו כאילו הם הסתומים ככה זה תעשייה בגלל זה הורדתי עוקב :)
שואל השאלה:
איככ
שונאת אוצם אני גם כל פעם מחדשת מרגישה אני בעצמי מובכת מהשאלות שלהם
איככ
שונאת אוצם אני גם כל פעם מחדשת מרגישה אני בעצמי מובכת מהשאלות שלהם
הם נוראיים והם שואלים על הגוף של אנשים זה ממש מגעיל,אני מזמן לא עוקבת אחריהם
שואל השאלה:
כןן איכ לא סובלת אוצם
הם גם שואלים שאלות מביכות כאלו
כןן איכ לא סובלת אוצם
הם גם שואלים שאלות מביכות כאלו
באותו הנושא: