10 תשובות
למה?! o_o

מה הבעיה בפינוק? זה השמפו האהוב עלי:o
אם זה מתאים לשיער שלך זה בסדר. מה בושה בזה?
מה מה מה?! אני משתמש בפינוק! חחח
מה בושה בזה?
למה שזו תהיה בושה?
זה שאת חושבת שלהשתמש במוצר לשיער כלשהו זה ממש מוזר ומיותר.
ממש לא
לא:) אחד מהיחידים ששומר על הריח בשיער
שואל השאלה:
סתם, פשוט מישהי אמרה לי את זה.
אנונימית שואלת השאלה
בושה? זה השמפו הכי נסיך שיש @#%^&%%)*&
ישלו ריח טוב, הוא עושה שיער יפה, והוא גם זול, מה הבעיה בו?
מה בושה בזה o_o יש כאלה ילדים פשוט מסכנים, שאין להם שמפו לחפוף אפילו...:\ ואני גם מתמשת בפינוק מה הבעיה בו?
מה הבעיה בזה, זה רק שמפו.
oo