6 תשובות
נראה לי שכן
תמיד אם עושים עם כמות אנשים הערך של התפילה יותר גדול, אבל גם אם את מתפללת לבד זה מעולה ולא זה לא קריטי
כן נראלי
"במקהלות ברכו אלוקים ה' ממקור ישראל "

שהתפילה נעשית בציבור יותר גדול, היא לא חוזרת ריקם.
כןכן לגמרי
יש לאנשים רבים יחד יותר כוח מאדם יחיד לבד