4 תשובות
את בסדר גמור
מה הבעיה
מה הבעיה
שואל השאלה:
לא יודעת לפעמים אני מדברת יותר מידי על עצמי והרבה אנשים שונאים אותי כנראה על זה
לא יודעת לפעמים אני מדברת יותר מידי על עצמי והרבה אנשים שונאים אותי כנראה על זה
אנונימית
זה לגיטימי ואת ממש לא פיק מי , את פשוט אוהבת לדבר הרבה יש מלא אנשים כמוך , וכן לפעמים מרגישים שטיפה מדברים יותר מידי אבל זה הטבע שלך . ומי ששונא אותך על זה מפסיד כי הם מסתכלים על זה במקום להתמקד בדברים אחרים בך אני בטוחה שאת מדהימה וההפך הגמור מפיק מי.
אנחנו באותה סירה.
אני מעדיפה לקחת את זה לכיוון המצחיק.
אז עכשיו אני כאילו הפיקמי של הכיתה.
מריצים עליי בדיחות שאני כזאת קטנה ושברירית ואני נופלת בחריצים של הריצפה.
אני יודעת שלא אומרים את זה כדי לפגוע בי וגם אם כן, אז זין עליהם.
אף אחד חא עכול לקחת את זה ברצינות אם את לא לוקחת את זה ברצינות.
אני מעדיפה לקחת את זה לכיוון המצחיק.
אז עכשיו אני כאילו הפיקמי של הכיתה.
מריצים עליי בדיחות שאני כזאת קטנה ושברירית ואני נופלת בחריצים של הריצפה.
אני יודעת שלא אומרים את זה כדי לפגוע בי וגם אם כן, אז זין עליהם.
אף אחד חא עכול לקחת את זה ברצינות אם את לא לוקחת את זה ברצינות.
באותו הנושא: