5 תשובות
תנסי להתאמץ עוד לדעתי
אם את לא חושבת שאת יכולה לקבל יותר מזה ב5 יחידות לדעתי כדאי לרדת, כי עדיף ציונים גבוהים ב4 יחל מאשר 60 ב5, אבל שיקול שלך.
קיבלתי 30:(
60 זה עדיין עובר אז את בסדר.
אני רוצה להגיד לך שכדאי לך לרדת כדי שיהיה לך יותר קל אבל מצד שני, אם שמו אותך בחמש יחל אז את יכולה להשאר שם.
חלק מהמשמעות של 5 יחל זה לקרוע תתחת.
אני מאמינה בך שתצליחי3>>>
אני רוצה להגיד לך שכדאי לך לרדת כדי שיהיה לך יותר קל אבל מצד שני, אם שמו אותך בחמש יחל אז את יכולה להשאר שם.
חלק מהמשמעות של 5 יחל זה לקרוע תתחת.
אני מאמינה בך שתצליחי3>>>
שואל השאלה:
תודה רבה:)
תודה רבה:)
אנונימית
באותו הנושא: