התחברות
הרשמה
למה אנשים פונים אלי בלשון זכר למרות שרשום בבירור על השם שלי *נקבה*?
20 בפברואר 2023, 21:36
לשון עברית
נקבה
זכר
לשון
4 תשובות
כי בא להם
ב
בוגק הורסמן
לפעמים אנשים לא קוראים את השם שלך אחשלי היקר
M
Mr Weed
לפעמים לא שמים לב
S
STAR~GIRL
בכוונה
ה
האנונימית שלכם_
באותו הנושא:
איך פונים לאנשים שהלשון פנייה שלהם יחיד/רבים נגיד היא/אתן?
אם אני עושה את השאלה שלי על "אנונימי" אז למה אנשים פונים אליי בלשון נקבה?
נכון זה מעצבן שאנשים פה קוראים לי בלשון זכר למרות שרשום *אנונימית*
מה זה אומר שאני נקבה אבל לא מפריע לי אם פונים אליי בלשון זכר?
למה ברבים פונים אל קבוצה של אנשים הכוללת בנות בלשון זכר?
למה יש פה אנשים שלמרות שאני כותבת בלשון נקבה פונים אלי כזכר?
אנשים פונים אליי בלשון נקבה,אני אמור להרגיש רע עם זה?
אם אלוהים הוא לא דמות אנושית למה פונים אליו בלשון זכר?
נכון יש דבר כזה שלאיש מכובד פונים בלשון רבים סימן כבוד כזה?
אם יש יותר 8 בנות ובן אחד אז פונים אליהם בלשון זכר או בלשון נקבה?
אני בת ותמיד פונים אליי בלשון נקבה זה טוב נכון?