6 תשובות
הרגשתי מהצפון
אני חושבת שרק בצפון הרגישו
כן אני הרגשתי במככז
שואל השאלה:
בדיוק בגלל זה שאלתי אם במרכז הרגישו
כי כל מה ששמעתי שהרגיש אמר שהוא מהצפון
בדיוק בגלל זה שאלתי אם במרכז הרגישו
כי כל מה ששמעתי שהרגיש אמר שהוא מהצפון
אנונימית
מתל אביב ולא הרגשתי כלום
כן
אנונימית
באותו הנושא: