6 תשובות
הרגשתי מהצפון
אני חושבת שרק בצפון הרגישו
כן אני הרגשתי במככז
שואל השאלה:
בדיוק בגלל זה שאלתי אם במרכז הרגישו
כי כל מה ששמעתי שהרגיש אמר שהוא מהצפון
אנונימית
מתל אביב ולא הרגשתי כלום
כן
אנונימית