5 תשובות
הגיוני
אני לא חושב שזה כזה הגיוני
כן לגיטימי מדי פעם שהבטן מקרקרת
אבל לא הכאבים שאת מרגישה(אלא אם את לא אוכלת המון זמן, שאני לא חושב שזה המצב)
אם זה ממשיך ככה עוד יום יומיים הייתי ממליץ ללכת לרופא
לא
הבטן אמורה להיות נעימה ושקטה למשך ימים בלי אוכל
שואל השאלה:
זה התחיל לי בזמן האחרון זה אף פעם לא היה ככה.. אני לא מתכוונת לכאב של רעב אלא ממש כאב כאילו דוקרים אותך.
אנונימית
כן ברור..
הגוף מסמן לך שהוא רוצה אוכל