6 תשובות
עם קצת שמן זית לדעתי זה יוצא טעים
ומלח, כמובן
ומלח, כמובן
איזה יש לך?
אפשר כמון
אפשר כמון
שמן קנולה מלח בצל ועשבי תיבול
שואל השאלה:
באותה נימה איך מכינים אורז?
באותה נימה איך מכינים אורז?
קודם לסנן את האורז , את שמה טיפה שמן ואז אורז כדי לטגן טיפה, ביחס של כוס אורז ו2 כוסות מים
ומבשלת עם מכסה למשך 15-20 דקות
ותערבבי מדי פעם , תשגיחי שלא ישרף / יגמר המים מהר מדי
ומבשלת עם מכסה למשך 15-20 דקות
ותערבבי מדי פעם , תשגיחי שלא ישרף / יגמר המים מהר מדי
בשביל אורז לבן-
שוטפים אורז במסננת
מחממים קומקום
שמים בסיר קצת שמן שיכסה את הקרקע של הסיר על אש גבוהה
אם נגיד שמת 2 כוסות אורז את צריכה 4 כוסות מים- על כל חצי כוס אורז כוס מים
מוסיפה את האורז לסיר ושמה מלח לפי העין
מערבבת קצת שיהיה אחיד
מוסיפה את הכמות מים שצריך
מחכים עד שרואים את האורז דרך המים (כאילו התנפח כזה) ואז מנמיכים את האש עד הסוף סוגרים את הסיר ומחכים בערך 8 דקות
שוטפים אורז במסננת
מחממים קומקום
שמים בסיר קצת שמן שיכסה את הקרקע של הסיר על אש גבוהה
אם נגיד שמת 2 כוסות אורז את צריכה 4 כוסות מים- על כל חצי כוס אורז כוס מים
מוסיפה את האורז לסיר ושמה מלח לפי העין
מערבבת קצת שיהיה אחיד
מוסיפה את הכמות מים שצריך
מחכים עד שרואים את האורז דרך המים (כאילו התנפח כזה) ואז מנמיכים את האש עד הסוף סוגרים את הסיר ומחכים בערך 8 דקות
באותו הנושא: