בקיצור אני הרבה במסיבות אבל תמיד סגנון נורא רגיל כזה מדיסון בי סייד דזרט לא יודעת איך להסביר רגילות עם שירים מגוונים וכו עכשיו השנה אני הולכת לבלאקאווט מי שמכיר הבנתי שהשירים שם נורא ספציפים מוזיקה שחורה כזאת מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איזה שירים בערך הולכים להיות שם דוגמאות וכו כי אננ מפחדת לא להתחבר לסגנון ולא להכיר