21 תשובות
לא
כן
כן לא הבנתי מה זה
אנונימית
חח שמו לי שאלה איזה רשת חברתית אני הכי אוהבת אינסטגרם טיקטוק סנאפצט גם לכם היה ככה?
לא^
היה לי משהו על רעידות אדמה
^גם לי היה משהו על רעידת אדמה אבל נתנו לנו גם משהו על ניהול זמן
כן היה לנו משימה דרך המודל של המשוב
איך נכנסים לזה דחוף? אני לא הבנתי איך
אנונימית
כן אמרו לנו שזה ארצי
כן
זה כי הם רוצים לראות שאנחנו יודעים להיכנס לכל הדברים האלה
שואל השאלה:
לי היה "מה אתם עושים בזמן הפנוי" חוגים/נפגשים עם חברים/פלייסטיישן או אקסבוקס/קריאה