12 תשובות
לא להרים אותו
וזה לא שתלך לכלא אם יפול הסבון זה שהכלא יבוא אליך מאוד מאוד מאוד קרוב מאודד!!

ברמה שהפעם האחרונה שהיית קרוב ככה למישהו זה היה לאמא שלך בזמן ההריון
הסבון בכה מאוד
לקשור אותו ליד
כלל ראשון אף פעם לא להרים אותו
תדביק את זה ליד עם דבק 3 שניות
לא להפיל את הסבון
מנסיון אחי
גם אני נכנסתי לכלא על הפלת סבון
שואל השאלה:
התכוונתי שאני מפחד להפיל את הסבון בכלא
שואל השאלה:
אני לא בכלא אבל אני מפחד להיכנס ולהפיל אותו שם
להתלבש קודם ורק אז להרים
להתחיל להשתמש בסבון נוזלי
וואי זה חמור תתחבא בבית ותנעל את כל הדלתות