7 תשובות
אוי תעיף אותו לאלף עזעזל מגיע לך מישהו יותר טוב ממנו!!
הוא סתם דפוק!!
עוד מעט הוא יקלוט מה הוא הפסיד
קודם כל אני ממש מבינה כי קרו לי כמה מקרים כאלה,תדבר איתו על זה,כי זה נראה שאתה ממש אוהב אותו ושלו אכפת ממך.
אולי עובר עליו משהו,או שאולי הוא מנסה לשחק את עצמו קשה להשגה
תדברי איתו ותסביר שזה מה שאתה מרגיש
בהצלחה :)
מה שווה להיות גיי אם יש לכם את אותם בעיות כמו לסטרייטים?
שילך לחפש קיצר... כשיפסיק להתבלבל שידבר איתך.
שואל השאלה:
להיות גיי זה ממש לא כיף ולא שווה
לצערי אין לי איך לברוח מזה
אנונימי
תמיד חשבתי שזה הרבה יותר פשוט
שואל השאלה:
זה העניין שהוא לא יענה לי יותר
הוא בן אדם כזה
הוא לא אחד "שחוזר" וזה מה שהורג אותי
כי לא תהיה לי אף פעם יותר הזדמנות להגיד לו מה אני מרגיש אליו
אנונימי
שואל השאלה:
אם הוא סינן אותי כל היום אתמול ורק בלילה ענה ואז דיבר איתי מאוד קר והמשיך לסנן עד עכשיו
אז לא אכפת לו ממני
אני לא יודע מה אני אעשה עכשיו, אני לא יודע איך אני ממשיך מכאן
והכי כואב שאין לי אף אחד לדבר איתו על זה כי אני בארון
אנונימי